مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 17:212015-10-10دانش

برگزاری جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه سیستان و بلوچستان+ تصاویر


مراسم جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در تالار فردوسی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از زاهدان، "مراسم جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه سیستان و بلوچستان شامگاه گذشته با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در تالار فردوسی برگزار شد.

در این مراسم علیرضا بندانی، رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان ضمن تبریک قبولی در دانشگاه، خطاب به تمام دانشجویان که این دانشگاه را به عنوان تحصیل انتخاب کرده اند، اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که میزبان شما عزیزان در دانشگاه سیستان و بلوچستان هستیم و امید داریم در طول دوران تحصیل شما بتوانیم شرایط تحصیلی خوب و مناسبی را برای شما ایجاد کنیم.

وی در ادامه به معرفی ارائه تاریخچه مختصری از دانشگاه پرداخت و افزود: این دانشگاه در حال حاضر به عنوان بزرگترین دانشگاه در منطقه جنوب شرق کشور دارای 11 دانشکده و 10 پژوهشکده می باشد که در آن 12 هزار دانشجو در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل می باشند.

رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان رشد سریع دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی را یکی از دستاوردهای این دانشگاه دانست و ادامه داد: در حال حاضر 4000 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 1000 دانشجو در مقطع دکتری در این دانشگاه به تحصیل اشتغال دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه سیستان و بلوچستان+ تصاویر

برگزاری جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه سیستان و بلوچستان+ تصاویر