مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 15:362015-10-10سياسي

سی و هشتیمن دوره مسابقات سراسری قرآن در ارومیه پایان یافت


سی و هشتیمن دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با اعلام نفرات برتر در ارومیه پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سی و هشتیمن دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سالن اداره برق ارومیه صبح امروز با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم آیات متعددی را درباره خود کلام وحی بیان فرموده است، اظهار داشت: قرآن بشر را به راه استوار هدایت کرده و اگر بشریت به آن چنگ زده و به هدایت آن امیدوار باشد به سرمنزل مقصود می رسد.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی گفت: بی شک هیچ باطلی در قرآن کریم یافت نشده و هیچ انحراف و کجی در آن راه ندارد و در این رابطه قرآن کریم برای این نازل شده که مردم را به تقوا و خداترسی دعوت کند.

در این مراسم استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: خداوند متعال برای هدایت بشری انبیاء الهی را فرستاده و حضرت محمد(ص) را با قرآن کریم مبعوث کرد و از سوی دیگر از نخستین روزهایی که پیام الهی توسط پیامبر(ص) ابلاغ شد، کسانی مانند یهود یا کافران که منافع خود را در خطر می دیدند با ایشان مخالفت کردند.

قربانعلی سعادت افزود: هم اکنون نیز کافرانی وجود دارند که پس از تالیف کتاب آیات شیطانی توسط سلمان رشدی و اهانت وی به قرآن کریم از آن حمایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و هشتیمن دوره مسابقات سراسری قرآن در ارومیه پایان یافت

سی و هشتیمن دوره مسابقات سراسری قرآن در ارومیه پایان یافت