مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 14:212015-10-10فناوري

مدیرکل پست فارس خبر داد راه اندازی پایگاه اطلاعات مکان محور در فارس


درراستای اجرای مهم ترین رویکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری مبنی بر یکپارچه سازی خدمات، طرح راه اندازی پایگاه اطلاعات مکان محور یا جی نف تا پایان سال جاری در این استان راه اندازی می شود.

- " از شیراز، احمدرضا واعظی پور بعدازظهر امروز به مناسبت روز جهانی پست در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح پایگاه اطلاعات مکان محور در تیرماه جاری به تصویب رسید و مقرر شد که مختصات جغرافیایی به کد پستی وصل شود تا اطلاعات موردنیاز تمام دستگاه ها بر اساس آن تأمین شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرایی شدن این طرح از ابتدا تا پایان سال جاری در 26 شهرستان این استان به ویژه شیراز کار میدانی، فهرست برداری و آموزش های لازم از سوی کارشناسان پست صورت می گیرد.

مدیرکل پست استان فارس با اشاره به اینکه شیراز تنها شهری در کشور است که پلاک کوبی آن به پایان رسیده است، افزود: بیش از 2 میلیون و 770 هزار رکورد اطلاعاتی و یک میلیون و 350 هزار پلاک کد پستی معادل 96 درصد اماکن شهری و 2 هزار و 986 پلاک روستایی معادل 89 درصد که به کد 10 رقمی وصل شده بودند پلاک کوبی انجام گرفته است.

واعظی پور تصریح کرد: پست مهم ترین شبکه ارتباطی خانه ها است و در این راستا بیش از یک هزار و 184 نقطه تماس پستی در این استان که 43 واحد آن دولتی و مابقی دفاتر پیشخوان شهری و روستایی بوده و از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل پست فارس خبر داد راه اندازی پایگاه اطلاعات مکان محور در فارس

مدیرکل پست فارس خبر داد راه اندازی پایگاه اطلاعات مکان محور در فارس