مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 14:102015-10-10سياسي

آبستراکسیون جلسه یکشنبه مجلس؛ شایعه یا واقعیت؟


بررسی طرح اقدام متناسب و متقابل دولت ایران در اجرای برجام این روزها با شایعه آبستراکسیون برخی نمایندگان مخالف برجام روبرو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شایعه آبستراکسیون در جلسه علنی فردا (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از سوی برخی افراد و رسانه ها در روزهای اخیر مطرح شده است چراکه عده ای تلاش دارند تا برجام در مجلس به سرانجام نرسد.

کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس اواخر مردادماه برای بررسی سند برنامه جامع اقدام مشترک هسته ای ایران و1+5 با عضویت 15 نفر از نمایندگان تشکیل شد که این کمیسیون دارای پنج کمیته سیاسی، دفاعی و امنیتی، حقوقی، فنی و اقتصادی بود.

پس از بررسی های انجام شده در این کمیسیون، برخی از اعضا نسبت به یک سویه بودن گزارش این کمیسیون به نفع منتقدان برجام تاکید داشتند که در نهایت گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام در جلسه علنی یکشنبه - 12 مهر ماه- مجلس قرائت شد.

این گزارش با انتقاد و مخالفت پنج عضو کمیسیون ویژه روبرو شد.

این پنج عضو مخالف گزارش نهایی در بیانیه ای متن گزارش برجام را یک سونگر خواندند و تاکید کردند: بیانیه قرائت شده منطبق بر منافع ملت نبوده وآثار بسیار مثبت برجام که می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جاری کشور باشد را نادیده گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبستراکسیون جلسه یکشنبه مجلس؛ شایعه یا واقعیت؟

آبستراکسیون جلسه یکشنبه مجلس؛ شایعه یا واقعیت؟