مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 14:062015-10-10سياسي

اهداف و نقشه دشمنان آسیب شناسی شود


جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: باید اهداف و نقشه دشمنان آسیب شناسی شود که دشمن کجای دین و اسلام را هدف قرار داده و چالش اصلی در کدام محور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی ظهر امروز در گردهمایی طلاب و مبلغان خراسان جنوبی اظهار داشت: سنگر دین حافظ وجودی اسلام بر دست روحانیت است که روحانیت در جامعه امروز وظیفه خطیری برعهده دارند.

وی با بیان اینکه فلسفه وجوی روحانیت مبین مسیر دین است، افزود: خدا اسلام را ساکت خلق نکرده است تا هر کسی قرائتی از دین بدهد بلکه قرائت های مختلف در جایی معنا دارد که سخنگوی آن منصوب شده باشد و از آغاز بعثت برای دین سخنگو معرفی شده است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: قرآن پیامبر اسلام(ص) را مبین دین معرفی کرد و مشخص شد که دین معلم دارد و لسان ناطق بعد از پیامبر(ع) و ائمه اطهار(ع) هستند که سخنگوی دین هستند و این دین ساکت نیست و در زمان غیبت و مکان هایی که امامت وجود ندارد، روحانیت دین را برای مردم روشن می کنند.

حاج صادقی با بیان اینکه فلسفه وجودی لباس روحانیت مشخص شده است، افزود: روحانیت باید مبین دین باشد و در دین فلسفه روحانیت را با ایستادگی معرفی می کند و هنگامی که امام حسین(ع) ملاحظه کرد که دین و اسلام در خطر افتاده است، از خانواده و فرزندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف و نقشه دشمنان آسیب شناسی شود

اهداف و نقشه دشمنان آسیب شناسی شود