مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 13:512015-10-10پزشكي

افراد مبتلا به فشار خون از مصرف غذاهای مانده و کنسروی پرهیز کنند


سرپرست مؤسسه مطالعات تاریخ پزشکی, طب اسلامی و مکمل گفت: کم خوری از راه های درمان فشار خون است، همچنین افراد مبتلا به فشار خون از مصرف غذاهای مانده و کنسروی پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم", روشنک قدس سرپرست مؤسسه مطالعات تاریخ پزشکی, طب اسلامی و مکمل اظهار داشت: افرادی که در منطقه مدیترانه زندگی می کنند به دلیل رعایت رژیم غذایی مدیترانه ای کمتر فشار خون بالا را تجربه می کنند.

به گفته وی در رژیم غذایی مدیترانه ای روغن زیتون و زیتون زیاد مصرف می شود و این دو ماده غذایی اثرات چشمگیری در پیشگیری از فشار خون بالا را ایفا می کند.

سرپرست مؤسسه مطالعات تاریخ پزشکی, طب اسلامی و مکمل افزود: فشار خون بالا علامت روشنی ندارد و از دیدگاه طب نوین فشار خون را کشنده آرام می نامند.

قدس اضافه کرد: استرس یکی از فاکتورهای اساسی در بروز فشار خون است همچنین عدم فعالیت بدنی و کم تحرکی نیز از علل دیگر بروز فشار خون بالا محسوب می شود.

بروز فشار خون در ورزشکاران حرفه ای بعد از کنار گذاشتن ورزش بیشتر است وی بیان داشت: بروز فشار خون در ورزشکاران حرفه ای بعد از کنار گذاشتن ورزش بیشتر است و این افراد درجاتی از فشار خون بالا را تجربه خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد مبتلا به فشار خون از مصرف غذاهای مانده و کنسروی پرهیز کنند

افراد مبتلا به فشار خون از مصرف غذاهای مانده و کنسروی پرهیز کنند