مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 13:452015-10-10بين الملل

عباس زکی : اتحاد و همبستگی فلسطینی ها رمز موفقیت انتفاضه جدید است


یک عضو کمیته مرکزی جنبش فتح اعلام کرد این جنبش با یک انتفاضه مردمی سازمان یافته رژیم صهیونیستی را به وحشت خواهد انداخت و به امنیت و اقتصاد این رژیم لطمه خواهد زد .

عباس زکی در گفتگوی ویژه با خبرگزاری آناتولی گفت : مبارزه مسلحانه در برابر حملات و جنایت های رژیم صهیونیستی حق مشروع فلسطینی ها است اما نیازمند وجود اتحاد و همبستگی در میان همه احزاب و گروههای فلسطینی است و ابتدا باید اتاق عملیات مرکزی برای طراحی و اجرای حملات تشکیل شود .

زکی تاکید کرد مبارزه مسلحانه منظم و هدفدار هزینه بسیار زیادی برای دشمن دارد و برای ملت فلسطن سودمند خواهد بود .

این مقام جنبش فتح اظهار داشت : حق مبارزه مسلحانه با اسراییل برای ماکاملا محفوظ است و یکی از گزینه های ما است اما شرایط و فضای مناسب برای این رویکرد و زمان و چگونگی اجرای آن باید فراهم باشد و باید در نظر داشت که استفاده از سلاح به نفع ما هست یا نه ؟و ما با انتفاضه مردمی که به ارعاب اسراییل منجر شود و در امنیت و اقتصاد آن اختلال ایجاد کنم ، موافقیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی از رام الله ، عباس زکی گفت : ما از خود دفاع می کنیم و تلاش ما برای دفاع از خود در برابر حملات اسراییل ادامه خواهد داشت ، ما با تشدید خشونت ها و درگیری ها مخالفیم اما ارتش اسراییل فلسطینی ها را به شهادت می رساند ، به شهر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس زکی : اتحاد و همبستگی فلسطینی ها رمز موفقیت انتفاضه جدید است

عباس زکی : اتحاد و همبستگی فلسطینی ها رمز موفقیت انتفاضه جدید است