مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 13:062015-10-10حوادث

تصادف محورهای استان زنجان 3 کشته و 4 زخمی برجا گذشت


رییس پلیس راه استان زنجان با اشاره به تصادفات رخ داده در مدت 24 ساعت گذشته گفت: 3 نفر در محورهای مواصلاتی استان زنجان جان خود را از دست دادند.

- علی اصغر شیر محمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان" با بیان اینکه در مدت 24 ساعت گذشته متاسفانه 3 نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند، اظهار داشت: بر اثر این تصادفات 4 نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

وی به تصادف رخ داده در محور طارم-زنجان اشاره کرد و افزود: در این محور برخورد سواری پژو 405 با پراید جان یکی از سرنشینان پراید را گرفت.

رییس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه بر اثر این تصادف 4 نفر نیز مجروح شدند، تصریح کرد: تصادف رخ داده در کیلومتر 27 محور طارم-زنجان بود.

وی تجاوز به چپ را علت اصلی این تصادف عنوان کرد و گفت: این تصادف در ساعت 15:45 دقیقه روز جمعه رخ داده است.

شیرمحمدی به مرگ عابر پیاده در محور قیدار-همدان اشاره کرد و یادآور شد: برخورد کامیون با عابر پیاده در ساعت 19:35 دقیقه روز جمعه سبب مرگ عابر شد.

وی با بیان اینکه این تصادف در کیلومتر 17 محور قیدار-همدان رخ داده است، بیان کرد: عدم توجه به جلو دلیل اصلی این تصادف مرگبار گزارش شده است.

رییس پلیس راه استان زنجان با تاکید بر اینکه عدم توجه به جلو یکی از دلایل اصلی تصادفات رخ داده در زنجان است، خاطرنشان کرد: عدم توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف محورهای استان زنجان 3 کشته و 4 زخمی برجا گذشت

تصادف محورهای استان زنجان 3 کشته و 4 زخمی برجا گذشت