مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 13:012015-10-10فناوري

دعوت مایکروسافت از توسعه دهندگان برای نگارش برنامه سازگار با هولولنز


به زودی هولولنز سه هزار دلاری خود را که مجهز به ویندوز 10 است برای آزمایش و افزودن برنامه های مختلف در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد.

- "، هولونز مایکروسافت که مشاهده واقعیات سه بعدی به طور مجازی را ممکن می کند قرار است در سه ماهه اول سال 2016 روانه بازار شود.

این محصول بعد از نصب بر روی سر کاربر به وی اجازه می دهد تا با محیط اطراف خود تعامل گسترده تری داشته باشد و اشیای مجازی مختلفی را برای استفاده  و بررسی به محیط اطراف خود بیفزاید.

همچنین هولولنز استفاده از حرکات سر برای اجرای بازی های ویدیویی و انجام برخی امور شغلی مانند طراحی و ساخت اشیا را ممکن می کند.

هولولنز از امکانات بیشتری در مقایسه با محصولات مشابه واقعیت مجازی که ساخت گوگل، اپل و فیس بوک هستند برخوردار است و با استفاده از آن می توان بسیاری از فعالیت های شغلی را بدون استفاده از اشیای واقعی و به طور مجازی و با افزودن امکانات مورد نظر به محیط اطراف انجام داد.

انتظار می رود از هولولنز در صنعت تفریح و اوقات فراغت، مراقبت های درمانی، طراحی و .

به طور گسترده استفاده شود.

استفاده از این محصول مستلزم اتصال آن به رایانه یا گوشی نیست، زیرا خود آن مجهز به یک رایانه کوچک تحت ویندوز است که قادر به خلق اشیای سه بعدی مشابه با اشیای واقعی جهان خارج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت مایکروسافت از توسعه دهندگان برای نگارش برنامه سازگار با هولولنز

دعوت مایکروسافت از توسعه دهندگان برای نگارش برنامه سازگار با هولولنز