مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 12:362015-10-10دانش

شعبه موزه علوم و فناوری در اردبیل تشکیل می شود


به دلیل اهمیت موزه علوم و فناوری در یادگیری علمی، شعبه این موزه در اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، گودرزصادقی در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه سیار موزه علوم و فناوری کشور در اردبیل اظهار داشت: موزه های علوم نشان دهنده هویت علمی انسان های ساکن در یک منطقه و مؤید سطوح بهره برداری بشر از قدرت تفکر و اندیشه است که انسان برای زندگی بهتر و با بهره گیری از قدرت ذهن مدام در حال تجربه های نو و اختراعات کوچک و بزرگ است.

وی گفت: دانشگاه ها باید مرتبط با مردم و سایر مراکز علمی و پژوهشی باشد و در حل موضلات جامعه موثر واقع شود که در همین راستا دعوت از موزه علوم و فناوری به عنوان بخشی از رسالت دانشگاه محقق اردبیلی به منظور یادگیری علمی دانش آموزان و دانشجویان انجام گرفته است.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی افزود: دانشگاه محقق اردبیلی نیز با تأسیس موزه تاریخ علوم اردبیل به این حوزه ورود پیدا کرده است که مسلم بوده تآسیس، تکمیل و تجهیز موزه علوم زمان و پتانسیل بالایی را می طلبد که خوشبختانه منطقه اردبیل، همیاری و همکاری کلیه افراد حقیقی و حقوقی استان و دانشگاه پشتیبان این امر بوده است.

صادقی تصریح کرد: در آینده ای نزدیک شعبه موزه علوم و فناوری کشور در اردبیل راه اندازی می شود که مراسم افتتاحیه این موضوع در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبه موزه علوم و فناوری در اردبیل تشکیل می شود

شعبه موزه علوم و فناوری در اردبیل تشکیل می شود