مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 12:102015-10-10فرهنگي

استقبال از نمایش صحنه ای مَرکب درجشنواره "های فست" ارمنستان


اجرای نمایش quotation mark مَرکب quotation mark گروه نمایشی آنامیس میناب در جشنواره “های فست” ارمنستان با استقبال بازدیدکنندگان قرارگرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما،سرپرست گروه نمایشی آنامیس میناب گفت:نمایش مَرکب 16 مهر، با شرکت 10 نفر از بازیگران مینابیدر ارمنستان به روی پرده رفت.

سبحانی افزود: اجرای نمایش صحنه ای مَرکب در مسکو نیز به این گروه پیشنهاد شده است.

نمایش صحنه ای مَرکب که یک نمایش آیینی است و نگاه متفاوتی به آیین زار دارد با کارگردانی مشترک حسن سبحانی و یوسف رنجبر و بر اساس طرحی از حسین اصیلی تهیه شده است.

جشنواره quotation mark های فست quotation mark ارمنستان یکی از جشنواره های معتبر در آسیا است که امسال سیزدهمین دوره آن در تاریخ 9 مهر ماه به مدت 7 روز با شرکت 30 گروه نمایشی از کشورهای مختلف برگزار می شود.

همچنین نمایش quotation mark دُرنج و اهالی quotation mark گروه نمایشی آنامیس میناب به بیست و پنجمین جشنواره جهانی هندوستان راه یافته است.

سرپرست گروه نمایشی آنامیس میناب با بیان اینکه این نمایش ده بازیگر داردگفت:در این نمایش 5 معلول توانبخشی آزادگان میناب ایفای نقش می کنند.

سبحانی افزود:این نمایش به بخش کودک و نوجوان جشنواره هندوستان راه یافته است که اوایل بهمن امسال در شهر توتک برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از نمایش صحنه ای مَرکب درجشنواره "های فست" ارمنستان

استقبال از نمایش صحنه ای مَرکب درجشنواره "های فست" ارمنستان