مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 10:162015-10-10سياسي

خروج برجام از کمیسیون ویژه برجام اشتباهی بزرگ بود


بسیج دانشجویی دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای نسبت به خروج برجام از کمیسیون ویژه برجام انتقاد کرد و آن را اشتباهی بزرگ دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو" بسیج دانشجویی دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد در پایان دومین نشست تشکیلاتی مسئولان بسیج دانشگاه های استان، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم الم اعهد الیکم یا بنی آدم ان لا تعبدو الشیطان انه لکم عدوٌ مبین (سوره یس/ آیه60) اولین فریضه دانشجویی عبارت است از آرمان خواهی، آرمان خواهی مخالف محافظه کاری است، نه مخالف واقع گرایی( امام خامنه ای) قشر نخبه و فرهیخته دانشجویی همواره پرچم دار و پیش قراول جبهه حق، استکبار ستیزی و مبارزه با نفاق و نیرنگ بوده است.

از چیزی نهراسیده و لحظه ای در تصمیم و اراده بر حق خویش دچار شک و تردید نبوده و نخواهد بود ان شاءالله.

جریان دانشجویی و انقلابی در ادوار مختلف بهای آرمان خواهی و عدالت طلبی خویش را پرداخته، اما هیچگاه بهانه دست کسی نداده است.

مطمئنا دوران جدید عالم را می توان یکی از پرتلاطم ترین و حساس ترین دوران تاریخ بشریت بخصوص برای منطقه و کشور جمهوری اسلامی ایران دانست، چراکه همه می دانیم کل جبهه حق در مقابل کل جبهه باطل قرار گرفته است و این خود مجاهدت را دو چندان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج برجام از کمیسیون ویژه برجام اشتباهی بزرگ بود

خروج برجام از کمیسیون ویژه برجام اشتباهی بزرگ بود