مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 09:462015-10-10دانش

دانشگاه ها بهترین راه برای آگاهی بخشی به جامعه هستند        


رییس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت توجه به جامعه دانشگاهی گفت: دانشگاه ها بهترین راه برای آگاهی بخشی به جامعه و پیشگیری از جرم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از یزد"، محمدحسین جعفری، رییس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در نشست مشترک نیروی انتظامی و دانشگاه با عنوان رسانه های نوپدید، فرصت ها و چالش ها به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سالن کنفرانس عدالت دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: حوزه رسانه و حوزه فضای مجازی در صورت استفاده صحیح می تواند یک فرصت باشد و اگر استفاده بجا از آن نشود یک عامل تعدی به نظم است.

وی در خصوص فضاهای مجازی موجود در کشور بیان کرد: امروز فضای آزادی گردش اطلاعات است و مردم حق دارند به درستی این اطلاعات اعتماد داشته باشند و از آن استفاده کنند و این آزادی اطلاعات اگر کنترل نشده باشد و با قانون همراه نشود ممکن است مفاسدی را به همراه داشته باشد.

رییس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: حوزه پلیس حوزه ای است که با نظم و امنیت و یک سری فضاهای مجازی هم با حقوق شهروندی و احقاق حقی که شاید توسط عده ای سودجو نادیده گرفته شود، در ارتباط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها بهترین راه برای آگاهی بخشی به جامعه هستند        

دانشگاه ها بهترین راه برای آگاهی بخشی به جامعه هستند