مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 08:362015-10-10سياسي

امام جمعه ملارد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به بنیان خانواده ها هستند


در دهه های اخیر بنیان خانواده در کشور آسیب دیده است و دشمنان با استفاده از شبکه‏ های مجازی و دجال واره به دنبال ضربه زدن بیش از پیش به بنیان خانواده ها در ایران هستند.

- حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری امروز در گفت وگو با خبرنگار " در غرب استان تهران با اشاره به نزدیکی ماه محرم الحرام و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: سوگواری برای اباعبدالله الحسین (ع) یک عبادت محسوب می شود اما اعمال خرافی با ماهیت عبادت مغایرت دارد.

وی بیان کرد: باید در ماه های محرم و صفر کاری کنیم تا عظمت دین مبین اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه اباعبدالله الحسین (ع) برای همه روشن شود و از این طریق دشمنان را در توطئه های فرهنگی خود ناکام گذاریم.

امام جمعه ملارد تصریح کرد: واقعه عاشورا اسلام و انقلاب اسلامی را زنده نگه داشته است، بنابراین باید در ماه محرم با سوگواری برای اباعبدالله الحسین (ع) و 72 یاران باوفایشان، بیعتی دوباره با آرمان‎های حسینی داشته باشیم و آمادگی خود را برای جان فشانی در راه خدا و احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر که امام حسین (ع) برای آن قیام کردند، اعلام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مراسم عزاداری ‏ اباعبدالله الحسین (ع) باید باشکوه مثال زدنی برگزار شود تا وقتی در جهان منعک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ملارد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به بنیان خانواده ها هستند

امام جمعه ملارد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به بنیان خانواده ها هستند