مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 08:312015-10-10دانش

پایان آبان؛ آخرین فرصت ارسال ایده ها به ایده بازار پلیمردانشگاه امیرکبیر


دبیر اجرایی دومین ایده بازار پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان این که این رویداد در آذرماه جاری برگزار خواهد شد، گفت: متقاضیان برای شرکت در این رویداد تا هفته دوم آبان ماه فرصت دارند تا نسبت به ارسال ایده های خود اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،" سینا دباغ دبیر اجرایی دومین رویداد ایده بازار پلیمر، ایده بازار را رویدادی دانست که در آن در مورد یک بحث خاص ایده های خود را ارائه می دهند و گفت: ایده های ارسالی جمع آوری و پس از طی یک فرآیند خاص و دقیق تعدادی از ایده ها غربال و به مرحله نهایی رویداد راه پیدا می کنند.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی، ایده پرداز، ایده خود را در رویداد در حضور شرکت کنندگان و داوران ارائه می دهد و داوران رویداد ایده بازار که متشکل از صاحبان سرمایه، صنعتگران در حوزه پلیمر و همچنین صاحبان سرمایه هستند هر کدام با نقطه نظر خودشان ایده های ارائه شده را مورد ارزیابی قرار می دهند.

دباغ خاطر نشان کرد: بر اساس نظر داوران، افراد برتر انتخاب می شوند و از طرف دانشگاه صنعتی امیرکبیر جوایزی به ایده های برتر اهدا خواهد شد.

دبیر اجرایی دومین رویداد ایده بازار پلیمر با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره ایده بازار تخصصی پلیمر و رنگ، گفت: از سوی انجمن علمی دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان آبان؛ آخرین فرصت ارسال ایده ها به ایده بازار پلیمردانشگاه امیرکبیر

پایان آبان؛ آخرین فرصت ارسال ایده ها به ایده بازار پلیمردانشگاه امیرکبیر