مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 08:262015-10-10اقتصادي

مشکلات کارگران کارخانه سیمان دهلران برطرف می شود


در مورد آن دسته از کارگرانی که در این کارخانه مشغول به کار بوده و دارای تجربه و تخصص لازم بودند و به دلایلی در حال حاضر در این کارخانه فعالیت ندارد، - پیگیر برطرف شدن مشکلات آن ها برای شروع به کار مجدد هستیم.

امیدعلی سبزی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در دهلران، اظهار داشت: کارخانه سیمان دهلران از جمله پروژه های کلیدی در این شهرستان است که با جدیت به دنبال برطرف شدن مشکلات آن برای به بهره برداری رسیدن هستیم.

وی گفت: این پروژه که چندین سال است کار عملیات اجرایی آن با مشارکت بخش خصوصی کلید خورده است پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و وزرات صنایع و معادن و دولتمردان در استان و شهرستان تمام تلاش خود را برای تولید محصول آن به بازار به کار بسته اند.

فرماندار شهرستان دهلران تصریح کرد: هم اکنون با توجه به پیگیری های انجام شده آخر خط کارخانه که شامل از کلینکر تا تولید سیمان است به صورت آزمایشی شروع به کار کرده و قسمت از صفر تا کلینکر نیز در آینده نزدیک بنا به اعلام مسئولان و سهام داران شروع به کار خواهد کرد.

وی در خصوص برخی مشکلات کارگران این کارخانه نیز اظهار داشت: اولویت به کارگیری در پروژه های این شهرستان را استفاده از نیروهای بومی منطقه قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کارگران کارخانه سیمان دهلران برطرف می شود

مشکلات کارگران کارخانه سیمان دهلران برطرف می شود