مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 08:212015-10-10فرهنگي

همایش «هزار شاعر پارسی گوی» در شیراز برگزار شد


همایش «هزار شاعر پارسی گوی» به عنوان آغازگر جشنواره ملی شعر و ادب با حضور شخصیت های برجسته ادب ایران زمین و استان فارس در شیراز برگزار شد.

- همایش هزار شاعر پارسی گوی به عنوان آغازگر جشنواره ملی شعر و ادب با حضور شخصیت های برجسته ادب ایران زمین و استان فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، اردیبهشت ماه امسال بود که وزیر فرهنگ و ارشاد در جمع هنرمندان استان فارس، شیراز را خاستگاه شعر و ادب معرفی کرد و بر لزوم ایجاد جشنواره ملی و بین المللی شعر و ادب در این شهر تاکید کرد.

حال با گذشت پنج ماه از آن تاریخ با تلاش مسئولان ارشاد فارس قدم هایی برای برپایی چنین جشنواره ای برداشته شده است و آغازگر آن همایش هزار شاعر پارسی گوی است که شامگاه جمعه با حضور شخصیت های برجسته ادب ایران زمین و فارس در تالار حافظ شیراز برگزار شد.

همایش هزار شاعر پارسی گوی در دهه فرهنگ و چند روز مانده به یادروز حافظ، شاعر بلندآوازه ایران زمین، با حضور میرجلال الدین کزازی، پژوهشگر برجسته کشور، محمدمهدی احمدی، مدیر امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد، بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان فارس و شعرای شیراز و شهرستان های استان فارس و با استقبال گسترده مردم در تالار حافظ شیراز برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «هزار شاعر پارسی گوی» در شیراز برگزار شد

همایش «هزار شاعر پارسی گوی» در شیراز برگزار شد