مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 03:312015-10-10اقتصادي

نبود سرمایه مهمترین دلیل بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد کمبود فرصت شغلی و نبود سرمایه را مهمترین دلیل بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، امروز بیکاری جوانان به ویژه افرادی که دارای تحصیلات دانشگاهی هستند به یک معضل تبدیل شده و شعارهای برخی مسئولان در زمینه رونق تولید و ایجاد اشتغال نمود عینی نداشته است.

استان زرخیز کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن ظرفیت های بالقوه از جمله تولید 25 درصد نفت کشور، 10 درصد آب های سطحی، 20 درصد جنگل های زاگرس، معادن غنی و جاذبه های طبیعی و بکر هنوز جایگاه قابل قبولی در اقتصاد کشور ندارد و به نوعی سهم این موارد در اقتصاد استان بسیار ناچیز است.

بیکاری جوانان کهگیلویه و بویراحمدی به یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان متولی تبدیل شده و علی رغم تلاش های صورت گرفته این مهم به یک معضل تبدیل شده که رفع آن نیازمند حمایت دولت در زمینه ایجاد سرمایه گذاری توسط شرکت های مختلف از جمله سازمان اقتصادی کوثر و شستای تامین اجتماعی است.

برای بررسی وضعیت بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرنگار تسنیم گفت وگویی را با صابر مظاهری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته است که در ذیل می آید.

تسنیم: درصد بیکاری هم اکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد چگونه است؟مظاهری: درصد بیکاری طی سال های 90، 91، 92 و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود سرمایه مهمترین دلیل بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد

نبود سرمایه مهمترین دلیل بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد