مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 01:312015-10-09سياسي

طراحی عملیات های هوشمندانه از ویژگی های بارز سردار همدانی بود


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار همدانی عارفی وارسته، ایثارگری سلحشور و سرداری با درایت و دوراندیش بود گفت: - تاکتیک های نظامی و طراحی عملیات های هوشمندانه از ویژگی های بارز سردار همدان بود.

منصور حقیقت پور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل" اظهار داشت: سردار همدانی از نیروهای موثر و توانمند نظام جمهوری اسلامی بوده که خدمات شایانی را به نظام و نیز به اسلام ارائه کرده است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار همدانی در دفاع از حرم اهل بیت از نیروهای برجسته بود، افزود: تلاش های این سردار شهید در مسیر مقاومت و دفاع از حرمین همواره برای دشمنان اسلام و تروریست ها و تکفیری ها خطری جدی بوده که سبب ترس و دلهره آنها از این اراده و همت شده بود.

حقیقت پور تصریح کرد: شهید سرافراز عارفی وارسته، ایثارگری سلحشور و اسوه ای برای دیگران بود که جز خدا به چیز دیگری نمی اندیشید و به عشق رسیدن به هدف متعالی و کسب رضای خدا و حضرت احدیت، شب و روز تلاش می کرد و سخت ترین و مشکل ترین مسؤولیت های نظامی را با کمال خوشرویی و اشتیاق و آرامش خاطر می پذیرفت.

وی شهادت سردار همدانی را ضایعه ای بزرگ برای جبهه مقاومت دانست و گفت: داعشی ها و تروریست ها با به شهادت رساندن چنین شخصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی عملیات های هوشمندانه از ویژگی های بارز سردار همدانی بود

طراحی عملیات های هوشمندانه از ویژگی های بارز سردار همدانی بود