مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 23:012015-10-09ورزشي

منصوریان: نفت واقعی را در هفته های آینده ببینید


نفت واقعی را در هفته های آینده ببینید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا منصوریان پس از پیروزی 5 بر یک مقابل دیانای باقر شهر در جام حذفی در جمع خبرنگاران افزود: قبل از بازی هم گفتیم بازی مهمی در پیش داریم و به جایگاه و شرایط حریف نگاه نکردیم.

با تمام توان و تمام احترام به مصاف این تیم رفتیم حریف قابل احترامی بود یک شخص از جیب خودش در این باشگاه سرمایه گذاری می کند، با ترکیب اصلی خود و بدون ملی پوشان به مصاف دیانا رفتیم.

وی گفت : دیانای باقر شهر خوب بازی می کرد و نکته جالب در شیوه بازی اش این بود که دست به دفاع محض نمی زد آنها با روش 3-3-4 بازی می کردند یک گل خیلی قشنگ هم زدند، می خواستیم خیلی زود به گل برسیم و حاشیه امنیت برای خود ایجاد کنیم.

منصوریان گفت :این نخستین بردمان در این فصل بود و می خواهیم روند رو به رشد خود را داشته باشیم و با حضور ملی پوشان شرایط بهتر هم می شود.

سرمربی نفت در مورد اینکه در این فصل شروع خوبی نداشتند گفت: برای نتایج ابتدای فصل دلایل متعددی وجود دارد یکی از دلایل آن است که 5 بازیکن خوب نفت از این تیم جداشدند و ما 5 بازیکن خوب و با کیفیت گرفته ایم در خط دفاع بازیکنان خوبی داریم اما زمان لازم است تا این تیم هماهنگ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوریان: نفت واقعی را در هفته های آینده ببینید

منصوریان: نفت واقعی را در هفته های آینده ببینید