مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 18:202015-10-09فرهنگي

باید به وضعیت معیشتی هنرمندان توجه ویژه ای کرد


مسئولین باید در صدد تشکیل نظامی پویا به منظور رصد جامعه هنری باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- منطقه خراسان، مصطفی گودرزی شامگاه 16 مهر ماه در مراسم بزرگداشت زنده یاد محمد مهراف که در فرهنگ سرای جهاد دانشگاهی مشهد برگزار شد، با اشاره به اینکه شناسایی و حمایت از هنرمندان در زمان حیات آنان ضروری است، اظهار کرد: مسئولین فرهنگی کشور باید در را ه اندازی نظامی پویا و فعال به منظور شناسایی هنرمندان کشور تلاش کنند و از آن ها حمایت کنند.

وی با بیان اینکه تا زمانی که هنرمند در خلق آثارش در بند سفارشات نباشد آثار جانداری خلق می کند، ادامه داد: وقتی یک هنرمند مجبور می شود برای گذراندن زندگی سفارش قبول کند قادر به خلق آثار زنده نیست؛ بنابراین برای حفظ ارزش های هنری باید به وضعیت معیشتی هنرمندان توجه ویژه ای شود.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: علاوه بر شناسایی هنرمندان توسط مسئولین فرهنگی کشور و حمایت آن ها باید در شناساندن آنان نیز تلاش کرد زیرا خیلی از هنرمندان مشکل معیشتی ندارند و مشکل آن ها نداشتن اعتبار میان مردم است؛ رسانه ملی در تحقق این مهم و معرفی چهره های هنری کشور نقش پررنگی دارد.

گودرزی در خصوص دسته بندی هنرمندان، افزود: با مروری به زندگی هنرمندان می توان شاهد این بود که گاها هنرمندانی که از شهرت چندانی برخوردار نیستند که بخش وسیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به وضعیت معیشتی هنرمندان توجه ویژه ای کرد

باید به وضعیت معیشتی هنرمندان توجه ویژه ای کرد