مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 17:162015-10-09سياسي

آیت الله دری نجف آبادی: جنایات آل سعود نباید سبب غفلت از مسئله فلسطین شود


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اسراییل جنایتکار از حوادث اخیر در دنیای اسلام سوءاستفاده کرده و جنایات خود علیه مردم فلسطین و قدس شریف و مردم مظلوم غزه و کرانه باختری را افزایش داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: اگر دولت‎های اسلامی عرق اسلامی داشتند نباید اجازه می‏ دادند که اسراییل جنایتی علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه انجام دهد، ملت فلسطین بداند که این ملت تنها نیست و مسلمانان نسبت به قدس شریف احساس مسئولیت می کنند.

وی افزود: اسراییل و حامیانش فکر نکنند که اگر در جبهه‎های دیگری مانند آل سعود و داعش مسلمانان را گرفتار کنند از قدس غافل می‎شویم قدس مسئله اصلی دنیای اسلام است و اشغال آن سبب فراموشی آن نمی‎شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: همه ما برای نجات قدس آماده ایم، شاید بسیاری از مسائل به وجود آمده در دنیای اسلام برای به فراموشی سپردن قدس باشد، آمریکایی ها و اسراییلی ها به دنبال آن هستند که مسلمانان در جبهه های عراق، سوریه، بحرین و یمن درگیر باشند تا آنان جنایات خود را در سرزمین قدس شدت دهند.

آیت الله دری نجف آبادی بیان داشت: نباید مسائل دیگر دنیای اسلام سبب تحت اشعاع قرارگرفتن مسئله قدس شود زیرا قدس مسئله نخست جهان اسلام است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله دری نجف آبادی: جنایات آل سعود نباید سبب غفلت از مسئله فلسطین شود

آیت الله دری نجف آبادی: جنایات آل سعود نباید سبب غفلت از مسئله فلسطین شود