مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 15:362015-10-09سياسي

مقابله با کودتای آمریکایی فتنه 88 از نقاط درخشان کارنامه سردار همدانی بود


رییس ستاد کل نیروهای مسلح، مقابله با کودتای آمریکایی فتنه 88 را یکی از نقاط درخشان کارنامه سردار شهید همدانی در دفاع از انقلاب اسلامی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت سردار حسین همدانی در سوریه را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: شهادت سردار جبهه های حق علیه باطل رزمنده دلاور و با بصیرت حسین همدانی را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای، امت اسلامی و خانواده این عزیز به حق پیوسته تسلیت عرض می کنم.

خاطره سردار سرلشکر حسین همدانی در هر برهه از زندگی اش سراسر درس ایستادگی و مقاومت است.

این بیانیه می افزاید: او که از مبارزان دوران پیروزی انقلاب اسلامی بود از پایه گذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان شجاع دوران پرشکوه دفاع مقدس به شمار می رود و بعد از دوره جنگ تحمیلی در سنگرهای مختلف دفاع و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرد که نمونه آن را در مقابله با کودتای آمریکایی فتنه 88 می توان یادآوری نمود.

سرلشکر فیروزآبادی در این بیانیه آورده است: حضور این فرمانده با بصیرت در عرصه های مقاومت منطقه در جهت مقابله با شیطان بزرگ به دشمنان مقاومت و استقلال و آزادی کشورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با کودتای آمریکایی فتنه 88 از نقاط درخشان کارنامه سردار همدانی بود

مقابله با کودتای آمریکایی فتنه 88 از نقاط درخشان کارنامه سردار همدانی بود