مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 15:312015-10-09سياسي

امام جمعه خورموج: ملت شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل را فراموش نمی کنند


ملت ایران و مردم دشتی شعار مرگ بر آمریکای جهان خوار و اسراییل غاصب را فراموش نمی کنند.

- " از شهرستان دشتی، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خورموج که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای امام خامنه ای این شهر اقامه شد بار دیگر حادثه جان باختگان لب تشنه منا را محکوم و خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب در این زمینه شد.

وی افزود: شنیده ها حاکی است دریکی از شهرستان های استان بوشهر و در تشییع یکی از جان باختگان حادثه فجیع که توسط آل سعود و بی لیاقت صورت گرفته است اجازه شعار مرگ بر آمریکای جهان خوار را نداده اند، لذا مردم دنیا، سران آل سعود، مردم استان بوشهر بشنوند که مردم خورموج شعار مرگ بر آمریکای جهان خوار و اسراییل غاصب را فراموش نمی کنند.

مصلح پیشاپیش ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و امت اسلامی تسلیت گفت و اضافه کرد: ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است و مردم به طور خودجوش داستان عاشورا و مظلومیت اباعبدالله را پررنگ تر از گذشته برگزار می کنند.

امام جمعه خورموج گفت: اگر می خواهیم جامعه اسلامی سامان پیدا کند و به معروفات جامع عمل بپوشیم و منکرات در جامعه رخت بربندد، راهش امربه معروف و نهی از منکر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خورموج: ملت شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل را فراموش نمی کنند

امام جمعه خورموج: ملت شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل را فراموش نمی کنند