مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 15:312015-10-09سياسي

ساده اندیشی در مورد مذاکره با آمریکا آثار زیان باری به مملکت وارد می کند


ساده اندیشی در مورد مذاکره با آمریکا آثار زیان باری به مملکت وارد می کند و مسئولان باید با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری با آمریکا روبه رو شوند.

- و مسئولان باید با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری با آمریکا روبه رو شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از ارومیه، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اقامه شد با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، موضوع تربیت کودکان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: از مسلمانان این انتظار وجود دارد که فرزندان خود را با بهره گیری از آموزه های حضرات معصومین(ع) و در مسیر مکتب اهل بیت(ع) تربیت کنند و انس و الفت خاندان رسول خدا(ص) را در دل کودکان و نوجوانان خود جای دهند.

وی کم رنگ شدن برخی مشارکت های مردمی در آیین های انقلاب اسلامی از جمله شرکت نکردن به موقع در تشییع جنازه شهدا را مورد نکوهش قرار داد و از اصناف، کسبه و شهروندان ارومیه خواست تا در زمان تشییع شهدا با تعطیل کردن کسب و کار خود به خیل تشییع کنندگان پیکرهای شهدا بپردازند.

امام جمعه ارومیه پس از مروری گذرا بر جریان مباهله پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت(ع) او در صدر اسلام به تشریح ابعاد سیاسی فاجعه اخیر جهان اسلام در سرزمین منا پرداخت و اظهار داشت: خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساده اندیشی در مورد مذاکره با آمریکا آثار زیان باری به مملکت وارد می کند

ساده اندیشی در مورد مذاکره با آمریکا آثار زیان باری به مملکت وارد می کند