مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 15:312015-10-09سياسي

امام جمعه موقت شاهین شهر: دولت مکتب سیاسی رهبری را در بطن فعالیت های خود قرار دهد


دولت موظف است که مکتب سیاسی رهبری را در بطن فعالیت های خود قرار دهد.

- " از شاهین شهر، حجت الاسلام محمدرضا صالحیان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: محرم دانشگاه عشق، دلدادگی، ایثار و پیروزی حق بر جهل و نادانی است.

وی با اشاره به فاجعه تاریخی و دردناک سرزمین منا که در روز عید قربان رخ داد و منجر به کشته، مجروح و مفقود شدن هزاران نفر از مسلمانان شد، افزود: فاجعه تاریخی و دردناک سرزمین منا زمزمه های لرزیدن پایه های حکومت وهابی صفت آل سعود به لرزه در آورد.

امام جمعه موقت شاهین شهر با بیان اینکه سران وهابی صفت آل سعود لیاقت مدیریت حرمین شریفین در مکه و مدینه را ندارند، تصریح کرد: رفتارهای بی شرمانه دولت عربستان در تمامی زمینه ها با زائرین خانه خدا بر هیچ مسلمان آزادی خواهی پوشیده نیست.

وی با اشاره فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع نیروهای نظامی خاطرنشان کرد: به علت باز شدن زمینه های نفوذ دشمان در کشور معظم له هرگونه مذاکره با آمریکا را به نوعی برای همگان ممنوع کرد.

صالحیان با بیان اینکه نباید از کنار فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری به سادگی رد شد، ادامه داد: تا مادامی که مردم با بصیرت کشورمان با هوشیاری کامل تحرکات دشمنان را رصد می کنند و جوانان انقلابی محکم پای آرمان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت شاهین شهر: دولت مکتب سیاسی رهبری را در بطن فعالیت های خود قرار دهد

امام جمعه موقت شاهین شهر: دولت مکتب سیاسی رهبری را در بطن فعالیت های خود قرار دهد