مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 15:212015-10-09سياسي

امام جمعه خرمشهر: ملت ایران مذاکره با آمریکا را نمی پذیرد


ما ملت ایران اسلامی دستی که منافع ایران را درنظر نگیرد و در راستای منافع استکبار گام بردارد و دست استکبار را بفشارد قلم خواهیم کرد.

- " از خرمشهر، حجت الاسلام سید نبی موسوی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع این شهر، با اشاره به ارتباط با آمریکا اظهار کرد: توجه به این نکته که مقام معظم رهبری به طور مکرر می فرمایند راضی نیستم با آمریکا وارد مذاکره شویم این است که مذاکره با آمریکا راه را برای نفوذ آن ها باز می کند.

وی بر سرسپردگی ملت ایران در برابر منویات رهبری تاکید کرد و گفت: ما ملت ایران اسلامی دستی که منافع ایران را در نظر نگیرد و در راستای منافع استکبار گام بردارد و دست استکبار و رییس جمهور آن را بفشارد قلم خواهیم کرد.

امام جمعه خرمشهر با یادآور شدن ایران پیش از انقلاب و همچنین شرایط کشورهای زیر سلطه آمریکا همچون مصر، خاطرنشان کرد: این نگاه که تمام مشکلات کشور در گروی مذاکرات با آمریکا و نتیجه برجام است نگاهی اشتباه است چرا که تجربه ایران در زمان رژیم پهلوی و کشورهایی همچون مصر خلاف این را ثابت کرده است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی را تنها راه نجات اقتصاد بیمار کشور دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری بار ها تاکید کردند که رشد اقتصاد در سایه اقتصاد مقاومتی است و اما با وجود حمایت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خرمشهر: ملت ایران مذاکره با آمریکا را نمی پذیرد

امام جمعه خرمشهر: ملت ایران مذاکره با آمریکا را نمی پذیرد