مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 15:212015-10-09سياسي

ظرفیت عزاداری های ماه محرم برای آموزش مشی و منش امام حسین(ع) استفاده شود


ائمه جمعه شهرستان های خراسان جنوبی بر استفاده از ظرفیت مراسم عزاداری های ماه محرم برای آموزش مشی و منش امام حسین(ع) تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازامام جمعه موقت شهرستان درمیان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به روز خانواده، بالا رفتن سن ازدواج در ایران را یک مشکل اساسی عنوان کرد و اظهار داشت: آداب و رسوم دست و پاگیر و فرار از زیربار مسئولیت خانواده باعث شده تا جوانان رغبتی برای ازدواج نداشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید امین حسینی ایران را پرچم دار وحدت و اخوت میان مسلمانان دانست و بیان کرد: تأسیس مجمع جهانی تقریب مذاهب توسط رهبر انقلاب برای نزدیک تر شدن قلوب مسلمانان شاهد این مدعا است.

وی با اشاره به آغاز ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر راه و کار انبیا است و از واجباتی است که به وسیله آن سایر واجبات نیز میسر می شود.

حسینی به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان نیروی دریایی اشاره و تصریح کرد: همه دولت ها مشروعیت خود را از تنفیذ حکم توسط رهبری دریافت می کنند و مردم بدین واسطه از آن ها حمایت می کنند و دولتمردان باید بدانند که فرمایشات مقام معظم رهبری چراغ راه آن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت عزاداری های ماه محرم برای آموزش مشی و منش امام حسین(ع) استفاده شود

ظرفیت عزاداری های ماه محرم برای آموزش مشی و منش امام حسین(ع) استفاده شود