مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 15:052015-10-09اقتصادي

پیشرفت 75 درصدی بیمارستان 180 تختخوابی نهاوند


بیمارستان 180 تختخوابی نهاوند با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از این بیمارستان با تاکید بر انتخاب پیمانکارانی که برای تکمیل طرح های بزرگ از توان مالی مناسبی برخوردارند گفت : در سفر هیت دولت به استان همدان بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این بیمارستان مصوب شد و قرار است تا پایان امسال به بهره برداری برسد .

محمدجعفر علیزاده افزود : با توجه به اینکه این بیمارستان در محل عبور استان های مرکزی و غربی قرار دارد این بیمارستان از 160 به 180 تختخوابی ارتقاء یافته است.

وی گفت : همه تخصص های لازم از جمله داخلی ، قلب و عروق ، جراجی و زنان و زایمان در این بیمارستان تعریف شده است تا نیازی به اعزام بیماران به مرکز استان و دیگر استان های کشور نباشد .

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تعهد این وزارتخانه برای ساخت 21 ساختمان بیمارستانی تا پایان امسال در کشور و تحویل آن ها به وزارت بهداشت و درمان گفت : این بیمارستان ها 2 هزار و 163 تخت بیمارستانی خواهند داشت .

علیزاده از تحویل 5 ساختمان بیمارستانی اواخر مهر امسال در کشور خبر داد و افزود : همچنین تعهد نموده ایم که در سال های 95 و 96 ، پنجاه و هفت (57) ساختمان بیمارستانی را در کشور تحویل وزارت بهداشت و درمان دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 75 درصدی بیمارستان 180 تختخوابی نهاوند

پیشرفت 75 درصدی بیمارستان 180 تختخوابی نهاوند