مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 13:462015-10-09سياسي

خطیب جمعه قوچان: عصر امروز عصر بیداری ملت ها با شعارهای حسینی و عاشورایی است


خطیب جمعه قوچان عصر امروز را عصر بیداری ملت ها با شعارهای حسینی و عاشورایی دانست.

- " از قوچان، حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه قوچان در مصلی قبای این شهرستان اظهار کرد: یکی از مهم ترین روایات و فرمایشات توصیه شده درباره تکریم و احترام به بزرگان، ریش سفیدان و زنان و مردان مسن بوده و این یک وظیفه و تکلیف شرعی است که احسان و احترام به این افراد را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه امروزه غرب برای فریب دادن جوانان به دروغ پردازی و نشان دادن در باغ سبز می پردازد، گفت: جوانان باید مطالعه خود را افزایش داده و مراقب باشند تا فریب حیله های دشمن را نخورند و این را بدانند که دین مبین اسلام تنها دین و مکتبی بوده که به رفتار انسانی، اخلاقی، عاطفی، تربیتی و روانشناسی اهمیت می دهد.

رییس شورای فرهنگ عمومی قوچان با بیان این موضوع که کودک آزاری و روش های ناپسند برخورد با کودکان در غرب مشهود است، تصریح کرد: کسی حق ندارد با کودکان به خشونت رفتار کند حتی اگر خطایی از آنان سرزده باشد زیرا این گونه رفتار در تربیت او و از بین رفتن بنیان های خانواده در آینده اثرگذار است.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه عاشورایی که همان حماسه دین است، بیان کرد: خاطره کربلا اگر فراموش شود خاطره دین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه قوچان: عصر امروز عصر بیداری ملت ها با شعارهای حسینی و عاشورایی است

خطیب جمعه قوچان: عصر امروز عصر بیداری ملت ها با شعارهای حسینی و عاشورایی است