مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 13:462015-10-09سياسي

ظرفیت مجالس عزاداری امام حسین(ع) برای دشمن شناسی استفاده شود


ظرفیت مجالس عزاداری امام حسین(ع) برای دشمن شناسی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام و المسلمین محسن مشرفی ظهر امروز در خطبه های نمار جمعه بیرجند در جمع مردم نمازگزار اظهار داشت: از نظر اسلام مقدس ترین نهاد، خانواده است و هرچه بنیان خانواده مستحکم تر و با نشاط تر باشد، جامعه اسلامی از دوام بیشتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه دشمن تمامی تلاش خود را برای از هم پاشیدن نهاد خانواده در پیش گرفته است، افزود: خانواده باید دارای آرامش، محبت و مودت باشد و فرزندان نسبت به والدین احترام بگذارند و عطوفت و مهربانی در خانواده موج زند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه خداوند زن و مرد را برای آرامش یکدیگر آفرید، گفت: اگر خانواده ها زندگی حضرت علی و حضرت فاطمه را الگویی برای زندگی خود قرار دهند، خانواده دچار مشکل نمی شود و در خانواده به ویژه بین زن و مرد در انجام امور باید مشورت مد نظر باشد و زن و مرد باید نسبت به یکدیگر محبت داشته باشند.

مشرفی با اشاره به اینکه در حال حاضر از خیلی سفارشات اسلام نسبت به زن و مرد در جامعه فاصله گرفته ایم، افزود: امروز روز خانواده است و این روز را گرامی می داریم و باید بتوانیم خواسته های خود را کنترل و بر نفس خود مسلط باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مجالس عزاداری امام حسین(ع) برای دشمن شناسی استفاده شود

ظرفیت مجالس عزاداری امام حسین(ع) برای دشمن شناسی استفاده شود