مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 12:052015-10-09فرهنگي

افتتاح باشگاه فیلم «شهر» با مستند «مرز پرگهر»


باشگاه فیلم کوتاه و مستند شهر کار خود را با نمایش فیلم مستند مرز پرگهر که درباره زنده یاد دکتر حسین گل گلاب است، در پردیس سینمایی ملت آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در افتتاحیه و نخستین جلسه باشگاه فیلم کوتاه و مستند شهر که در دوشنبه 20 مهر ساعت 18 در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد، مستند مرز پرگهر به کارگردانی هومن ظریف رضاییان به نمایش در می آید.

مراسم افتتاحیه و نخستین جلسه باشگاه فیلم کوتاه و مستند شهر با حضور اهالی سینما، موسیقی و همچنین اصحاب رسانه برگزار می شود.

فیلم مستند مرز پرگهر در سال 1389 در موسسه تصویر شهر تولید شد.

این فیلم به شرح تفصیلی زندگی، اندیشه و آثار زنده یاد دکتر حسین گل گلاب می پردازد و چگونگی ساخته شدن سرود ملی ای ایران را بررسی می کند.

هومن ظریف در این مستند 75 دقیقه ای با خانواده های غلامحسین بنان، دکتر گل گلاب، روحاله خالقی و سایر متخصصان، موسیقیدانان و ترانه سرایان درباره این سرود به گفت وگو نشسته است.

همچنین در این فیلم استاد پرویز شهریاری درباره همکاری اش با دکتر گل گلاب و دکتر عبدالکریم قریب در تاسیس دانشگاه عالی علوم اراک سخن گفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح باشگاه فیلم «شهر» با مستند «مرز پرگهر»

افتتاح باشگاه فیلم «شهر» با مستند «مرز پرگهر»