مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 09:352015-10-09سياسي

قمه زنی برای امام حسین در کهگیلویه وبویراحمد


این رفتار غلط و اشتباه در پیاده روی های اربعین هم مشاهده می شود و حتی چندین بار درمورد این نحوه عزاداری به افراد تذکر داده شد.

- متاسفانه در مراسم عاشورای سال گذشته شهر یاسوج، قمه زنی صورت گرفت و چند سال پیش در شهر دهدشت چنین رفتار اشتباه و منحرفی دیده شدبه گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک با نزدیک شدن به ایام محرم برخی مسائل وحاشیه های مربوط به برگزاری این مراسمات هم برجسته می شود از جمله بحث قمه زنی که موضوعی حرام از طرف مراجع و رهبری اعلام شدده است .

ستار هدایت خواه در همایش استانی ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت های مذهبی با بیان اینکه برخی خرافات و رفتارهای غیرمتعارف، مغایر با شئونات فرهنگی و دینی است، گفت: در سال های گذشته به دلیل اقدامات خوب صورت گرفته برخی خرافات ایام محرم از بین رفت اما در سه چهار سال اخیر با حرکات نرم افزاری و تلاش های دشمنان این رفتارها در حال احیا شدن است.

فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متاسفانه در مراسم عاشورای سال گذشته شهر یاسوج، قمه زنی صورت گرفت و چند سال پیش در شهر دهدشت چنین رفتار اشتباه و منحرفی دیده شد محور اصلی این حرکات افرادی هستند که از خارج استان به کهگیلویه و بویراحمد وارد می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمه زنی برای امام حسین در کهگیلویه وبویراحمد

قمه زنی برای امام حسین در کهگیلویه وبویراحمد