مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 04:162015-10-09بين الملل

«7 فرمان» اندیشکده آمریکایی علیه «ایران هسته ای»


یک اندیشکده آمریکایی در مجموعه سفارش هایی به دولت آینده آمریکا خواهان حضور ناوهای هواپیمابر در خلیج فارس، کمک نظامی بیشتر به رژیم اسراییل، - ایجاد دفاع چند لایه موشکی و موارد دیگر برای مهار ایران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، اندیشکده آمریکایی هریتیج در گزارشی خطاب به دولتمردان آینده آمریکا، 7 فرمان مسیر مقابله با جمهوری اسلامی را بعد از برجام ارائه داده است.

بر اساس این گزارش، گسترش تحریم ها علیه ایران، تقویت نیروی نظامی آمریکا برای برهم زدن زمان گریز هسته ای ایران، تقویت متحدین آمریکا من جمله اسراییل، اولویت بالا به برنامه دفاع موشکی، جلوگیری از گسترش سلاح هسته ای، افزایش تولید حامل های انرژی در خاک آمریکا برای مقابله با افزایش بهای نفت و سرانجام مذاکره برای توافق بهتر با ایران از آن جمله هستند.

*فرمان اول، افزایش تحریم ها علیه ایران _ دولت آمریکا بهتر است به فوریت همه تحریم های اعمال شده علیه ایران را که بر اساس توافق وین به تعویق در آمده بود احیا کند و با تعامل با کنگره تحریم ها را افزایش داده و بر برنامه هسته ای ایران، حمایت این کشور از تروریسم، برنامه موشکی بالستیک ، مداخله در امور عراق ، سوریه و یمن و نیز نقض حقوق بشر و البته نگهداری 4 آمریکایی در خاک ایران تمرکز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«7 فرمان» اندیشکده آمریکایی علیه «ایران هسته ای»

«7 فرمان» اندیشکده آمریکایی علیه «ایران هسته ای»