مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 04:112015-10-09سياسي

اراده ای برای جذب مشارکت بخش خصوصی در شهرداری کرج وجود ندارد


عضو شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه اراده ای برای جذب مشارکت بخش خصوصی در شهرداری کرج وجود ندارد، گفت: تا زمانی که نتوانیم بخش خصوصی را فعال کنیم به درآمدهای پایدار که از شعارهای اصلی شهردار کرج است، - دست پیدا نمی کنیم.

امیرحسام عباسی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، "با اشاره به بحث سرمایه گذاری و جذب مشارکت بخش خصوصی در کرج اظهار داشت: در حال حاضر در شهرداری کرج هیئت عالی سرمایه گذاری وجود دارد که چند عضو شورای شهر کرج به نمایندگی از سایر اعضا بر عملکرد این مجموعه نظارت دارند.

وی با بیان اینکه در شهرداری کرج اراده ای برای جذب مشارکت بخش خصوصی وجود ندارد، افزود: همه شعار می دهیم و علاقمند به اجرایی شدن چنین موضوعی در این کلانشهر هستیم اما متاسفانه اراده ای برای انجام این مهم در شهرداری کرج وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: فعالیتی که باید در مدت 10 روز در زمینه مشارکت انجام شود، به 6 ماه نیز می رسد، چراکه اراده ای برای این موضوع وجود ندارد.

وی تاکید کرد: این درحالی است که در مورد برخی موارد که برنامه ریزی می کنند زودتر انجام شود، با لایحه های دوفوریتی و پیگیری جوابیه فرمانداری، با سرعت پیگیری می کنند اما در مورد موضوع مهمی مانند جذب سرمایه گذار بخش خصوصی کم کاری انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده ای برای جذب مشارکت بخش خصوصی در شهرداری کرج وجود ندارد

اراده ای برای جذب مشارکت بخش خصوصی در شهرداری کرج وجود ندارد