مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 01:362015-10-08سياسي

فارس گزارش می دهد آیین یادبود قاریان جان‎باخته فاجعه منا در جیرفت


فارس از برگزاری آیین یادبود قاریان جان‎باخته فاجعه منا در شهرستان جیرفت گزارش می دهد.

- " از جیرفت، شامگاه پنج شنبه آیین یادبود قاریان جان‎باخته در فاجعه منا توسط دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی، معاونت دانشجویی و فرهنگی و کانون قرآن و عترت دانشگاه با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه های شهرستان جیرفت برگزار شد که با قرائت قرآن، تواشیح، مداحی و .

همراه بود.

  حجت الاسلام اصغر شاهرخی مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جیرفت در آیین گرامیداشت قاریان مهاجر الی الله اظهار داشت: امروزه مشکلاتی که در جوامع اسلامی ایجاد شده به دلیل فاصله گرفتن افراد از قرآن است، زیرا خداوند متعال قرآن را چراغ راه هدایت قرار داده است، اما به دلیل اینکه از آن استفاده نمی کنیم به بیراهه رفته ایم.

وی بیان داشت: اگر مسلمانان قصد داشته باشند به جایگاه اصلی خود برسند باید به قرآن و اهل بیت (ع) که مفسران قرآن هستند و پیامبر (ص) توصیه به آن‎ها کرده است، تمسک جویند و همچنین اتفاق‎هایی که امروز در سوریه و یمن رخ می دهد به دلیل عدم تمسک و عمل نکردن به آیات قرآن است.

شاهرخی افزود: مشرکان چهار ماه را مشخص کردند که در این ماه ها جنگ نکنند، اما امروز کسانی که داعیه اسلام دارند در عربستان به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد آیین یادبود قاریان جان‎باخته فاجعه منا در جیرفت

فارس گزارش می دهد آیین یادبود قاریان جان‎باخته فاجعه منا در جیرفت