مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مهر 1394 ساعت 00:012015-10-08اقتصادي

افزایش قیمت گازوییل آبان ماه نهایی می شود


مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اعلام این که هنوز قانون تخصیص 10 درصد از عوارض قیمت گازوییل به توسعه حمل ونقل ریلی عملیاتی نشده است، - گفت: بر اساس آخرین صحبت هایی که در دولت انجام شده، این موضوع طی مهر یا آبان نهایی می شود.

محسن پورسیدآقایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم" با بیان این که هنوز قانون تخصیص 10 درصد از عوارض قیمت گازوییل به توسعه حمل ونقل ریلی عملیاتی نشده است، اظهار کرد: راه آهن جمهوری اسلامی ایران خیلی مشتاق است که این مبلغ را دریافت کند و دائما وزیر راه و شهرسازی نیز پیگیر این موضوع است.

وی با بیان این که وزیر راه نامه هایی را به دولت نوشته است، افزود: با توجه به این که نتیجه اجرای این قانون افزایش قیمت گازوییل است، دولت در حال بررسی اثرات اقتصادی این افزایش قیمت است.

وی با تاکید بر این که دولت در جال تصمیم گیری است که چگونه این افزایش قمیت را اعمال کند، ادامه داد: مجلس و دولت به دنبال توسعه حمل ونقل ریلی کشور هستند، در این زمینه مکاتبات مفصلی انجام شده و بر اساس آخرین صحبت هایی که در دولت انجام شده فکر می کنم طی مهر و آبان این موضوع نهایی می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی پیش تر با اشاره به عدم اجرای قانون تخصیص 10 درصد از عوارض قیمت گازوییل به توسعه حمل ونقل ریلی به تسنیم گفته بود: با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت گازوییل آبان ماه نهایی می شود

افزایش قیمت گازوییل آبان ماه نهایی می شود