مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 21:062015-10-08سياسي

اولویت دولت اشتغال و تولید در کشور است


وزیر دادگستری با اشاره به اینکه مازندران می تواند ثروتمندترین بخش توسعه گردشگری در کشور شود، گفت: اولویت دولت بر دو امر اشتغال و تولید است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری محمودآباد، شرایط عمومی کشور را سخت، تاثیرگذار و مهم دانست و اظهار داشت: با وجود توافق هسته ای و اجرای مقدمات، منتظر نظر نهایی از سوی نمایندگان مجلس هستیم تا فاز اجرایی آن در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با توجه به روند بررسی برجام، اجرایی آن به اوایل سال آینده به طول می انجامد، افزود: انتظار بر این نیست که به سرعت موانع موجود و شرایط سخت کشور با این فاز اجرایی را پشت سر بگذاریم و تاثیری بر رونق اقتصادی به چشم آید.

پورمحمدی، دوران تحریم را به مانند یک دوران بیماری بیان کرد و گفت: همان گونه که بیماری پس از عارضه اش در بدن یکسری تقویت، دستورالعمل های ویژه و مراعات هایی نیاز دارد تا به حالت عادی و جاری برگردد تحریم نیز سیر همین روش را باید سپری کند.

وزیر دادگستری با اعلام اینکه یکی از دلایل توافق هسته ای بر امر تجاری و اقتصادی کشور است، افزود: امروزه وضع بسیاری از کشورهای دنیا مناسب نیست و به گونه ای مشکل اقتصادی تقریبا فراگیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دولت اشتغال و تولید در کشور است

اولویت دولت اشتغال و تولید در کشور است