مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 19:462015-10-08سياسي

روند توسعه و عمران روستاهای پارس آباد تسریع می شود


برنامه ریزی های کلان برای روستاها و قشلاقات شهرستان پارس آباد انجام شده که امیدواریم با تحقق آن شاهد توسعه و عمران روستاها باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از اردبیل، مهدی احمدی عصر امروز در نشست با مرزبانان و مرزنشینان شهر مرزی اسلام آباد شهرستان پارس آباد اظهار داشت: ارتباط نزدیک مرزداران به عنوان مرزبانان زمینه ساز افزایش امنیت در جامعه بوده که انتظار می رود تقویت شود.

رییس شورای تأمین شهرستان پارس آباد افزود: نیروی انتظامی تفاوت خاصی با پلیس کشورهای دیگر دارد چرا که مأموران انتظامی و هنگ مرزی براساس برخورد با جرایم هنجارشکنان امنیت بسیار خوب عمل کرده و عرصه را به هنجارشکنان ناامن کرده اند.

وی با تشریح عملکرد دولت یازدهم در شهرستان پارس آباد و بخش اسلام آباد که در نقطه صفر مرزی واقع شده است، بیان کرد: برنامه ریزی های کلان برای روستاها و قشلاقات انجام شده که امیدواریم با تحقق آن شاهد توسعه و عمران روستاها باشیم.

احمدی از روند تصویب نهایی منطقه آزاد تجاری و صنعتی و تعمیر و تجهیز فرودگاه که بزرگ ترین زیرساخت شهرستان محسوب می شود، خبر داد و گفت: یک هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار برای مهار آب های مرزی در این شهرستان مرزی هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند توسعه و عمران روستاهای پارس آباد تسریع می شود

روند توسعه و عمران روستاهای پارس آباد تسریع می شود