مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 19:352015-10-08بين الملل

روسیه 27 موضع تروریست ها را در سوریه بمباران کرد


هواپیماهای جنگی روسیه 27 موضع تروریست ها بویژه داعش را در عملیات جدید بمباران کرده و تمامی تاسیسات موجود در این پایگاه ها و مراکز را نابود کردند.

- سرتیپ ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد: جنگنده های سوخو با هدف یابی دقیق توانستند در جریان 22 پرواز اهداف تعیین شده را مورد اصابت بمب ها و موشک های دقیق قرار دهند.

وی اظهار کرد: هشت مرکز تروریست ها در استان حمص، 11 منطقه استقرار اردوگاه های آموزشی در حما، رقه و همچنین سه انبار تسلیحات، مهمات و سوخت را بمباران کردند.

بنابه اعلام این مقام نظامی، جنگنده های روسی با بمب های سنگرشکن توانستند چند پناهگاه زیر زمینی تروریست ها در مناطق سلما، عرفیت را به طور کامل منهدم کنند.

کوناشنکوف همچنین اظهار کرد: عملیات پهپادها منجر به کشف یک پایگاه کاملا استتار شده در منطقه جنگلی طرایزین نیز کشف و هدف حمله قرار گرفت.

روسیه با پذیرش درخواست دولت سوریه و با مجوز مجلس خود، از هشت روز پیش عملیات بمباران مواضع تروریست ها را در سوریه آغاز و تاکنون 128 هدف و مواضع تروریستی بویژه داعش را نابود کرده که بنا به اعلام فرماندهان توان تحرک تروریست ها را سلب کرده است.

دولت های عربستان، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، قطر و ترکیه که از تروریست های تکفیری از سراسر نقاط جهان، که س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه 27 موضع تروریست ها را در سوریه بمباران کرد

روسیه 27 موضع تروریست ها را در سوریه بمباران کرد