مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 19:112015-10-08سياسي

هفتمین اجلاسیه ای منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پایان یافت


هفتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عصر امروز با قرائت بیانیه ای در مجمتع فرهنگی رفاهی قوه قضاییه در ساری به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، هفتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی دیروز و امروز به میزبانی مازندران با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری، رییس قوه قضاییه، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری با قرائت بیانیه ای در ساری به کار خود پایان داد.

در اجلاسیه ساری، علمای سرشناسی چون آیت الله ناطق نوری رییس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری، نمایندگان ولی فقیه در استانهای مازندران، گیلان و گلستان و علمای بلاد این سه استان نیز حضور داشتند.

هفتمین اجلاسیه جامعه مدرسین با قرائت بیانیه ای به کار خود پایان داد.

در متن این بیانیه آمده است: سپاس بیکران خداوند منَان را که به توفیق حضرتش، عالمان فرهیخته و فضلای محترم استان های گیلان و مازندران و گلستان گردهم آمدند و هفتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علماء بلاد برگزار شد.

درود بر مردم پرتلاش و متدیَن و انقلابی و ولایت مدار خطّه شمال ایران، سرزمین تبرستان و استرآباد و گیلان آنان که به شهادت تاریخ همواره دل در گرو محبت اهل بیت علیهم السلام داده اند و آغوش پرمهر خویش را بر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین اجلاسیه ای منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پایان یافت

هفتمین اجلاسیه ای منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پایان یافت