مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 19:002015-10-08سياسي

جهانگیری: تقدیم برنامه جدید اقتصاد مقاومتی به رهبر معظم انقلاب؛ بزودی


معاون اول رییس جمهور از تدوین برنامه جدید اقتصاد مقاومتی و تقدیم آن به رهبر معظم انقلاب اسلامی تا یکی دو هفته آینده خبر داد.

اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندیهای روستاییان در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره اقدامات دولت برای پیشبرد ایده رهبر معظم انقلاب در تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی افزود: این ستاد تشکیل و دو جلسه آن در دو هفته گذشته با حضور شمار زیادی از اعضای دولت برگزار شده است.

جهانگیری با اشاره به سابقه تدوین سیاست های اقتصاد مقاومتی از بهمن 92 پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب گفت: براساس بندهایی که در این سیاست ها برای دستگاه های مختلف پیش بینی شد وظایف هر دستگاه را تعیین کردیم اما باتوجه به دغدغه هایی که مقام معظم رهبری در هفته دولت مطرح فرمودند و انتظار داشتند که برنامه ها عملیاتی و کاربردی تر شود درحال بازنگری بازنگری برنامه ها هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد برنامه جدید تا یکی دو هفته آینده تدوین و تقدیم مقام معظم رهبری شود و در صورتی که ایشان تایید کردند همان برنامه به طور جدی در دستورکار دستگاه ها قرار داده شود.

جهانگیری گفت : امیدوارم نتیجه این برنامه ها به تقویت اقتصاد کشور در بخش های مختلف مانند صادرات، تولید داخلی، نفت، پتروشیمی و مشارکت آحاد مردم در فعالیت های اقتصادی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: تقدیم برنامه جدید اقتصاد مقاومتی به رهبر معظم انقلاب؛ بزودی

جهانگیری: تقدیم برنامه جدید اقتصاد مقاومتی به رهبر معظم انقلاب؛ بزودی