مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 18:362015-10-08اقتصادي

قرارداد صادرات دام زنده از همدان به اقلیم کردستان منعقد شد


در سفر اخیر هیئت تجاری اتاق تعاون همدان به اقلیم کردستان عراق قرارداد صادرات دام زنده منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رحمان نادی ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان با اشاره به دستاوردهای سفر اخیر هیئت تجاری اتاق تعاون همدان به اقلیم کردستان عراق اظهار داشت: هیئت تجاری 26 نفره اتاق تعاون همدان از گروه های کالایی و تجاری دهم مهرماه به اقلیم کردستان عراق اعزام شدند.

وی افزود: در این سفر تجاری، هیئت تجاری همدان با اتاق بازرگانی و اعضای اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان سلیمانیه عراق دیدار داشتند و در تفاهم نامه های مجزا همکاری بین اتاق تعاون همدان با این دو نهاد اقتصادی به امضا رسید.

دبیر اتاق تعاون استان همدان تصریح کرد: در این سفر پیشنهاد ایجاد کارخانه تولید پارچه و منسوجات در عراق داده شد در این راستا اتاق تعاون همدان باید دانش و تکنولوژی را در اختیار اقلیم کردستان قرار دهد.

وی گفت: در طرح راه اندازی کارخانه تولید پارچه و منسوجات در عراق مقرر شد به مدت 10 سال کارخانه توسط اتاق تعاون همدان تجهیز و راه اندازی شود و محصول تولیدی را 10 درصد بالاتر از قیمت بازار از ما خرید کنند.

نادی با بیان اینکه تولیدات این کارخانه توسط وزارت آموزش و پرورش، وزارت آسایش و تجهیزات پزشکی عراق خریداری می شود، افزود: 80 درصد سهم سود خال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد صادرات دام زنده از همدان به اقلیم کردستان منعقد شد

قرارداد صادرات دام زنده از همدان به اقلیم کردستان منعقد شد