مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 13:562015-10-08دانش

33 مرکز دانشگاه علمی کاربردی در استان لرستان فعال است


رییس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان گفت: 33 مرکز دانشگاه علمی کاربردی در شاخه های مختلف صنعت، علوم انسانی، فرهنگ و مدیریت خدمات در استان لرستان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسعید محمد زاده ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه علمی کاربردی شهرستان پلدختر، اظهار داشت: به مناسبت بیست و سومین سالگرد دانشگاه علمی کاربردی کشور، امکانات دانشگاه این شهرستان را بررسی شد تا اهداف این مرکز را محقق سازیم.

وی افزود: در استان 33 مرکز دانشگاهی علمی کاربردی در شاخه های مختلف صنعت، علوم انسانی، فرهنگ و مدیریت خدمات وجود دارد که مشغول به پذیرش دانشجو هستند.

رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان عنوان کرد: در سطح استان لرستان بیش از 25 هزار دانشجو در دانشگاه های علمی کاربردی مشغول به تحصیل است.

وی بیان کرد: پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی شهرستان پلدختر از رشد خیلی خوبی برخوردار است و مشکلی که وجود دارد از نظر فضای آموزشی است که با توجه به قول های داده شده چنانچه زمینی فراهم شود تمایل به ساخت آن داریم.

محمد زاده تصریح کرد: دانشگاه علمی کاربردی شهرستان پلدختر سال گذشته کمتر از 20 نفر پذیرش دانشجو داشت که این رقم امسال به بیش از 120 نفر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 مرکز دانشگاه علمی کاربردی در استان لرستان فعال است

33 مرکز دانشگاه علمی کاربردی در استان لرستان فعال است