مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 12:562015-10-08دانش

نخستین جلسه شورای سیاست گذاری همایش میراث قرآنی تبرستان برگزار شد


نخستین جلسه شورای سیاستگذاری همایش میراث قرآنی تبرستان با حضور اعضای شورا در دفتر ریاست دانشگاه مازندران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، نخستین جلسه شورای سیاستگذاری همایش میراث قرآنی تبرستان با حضور اعضای شورا در دفتر ریاست دانشگاه مازندران برگزار شد.

احد جاودانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در این جلسه، انجام این گونه فعالیت ها را از رسالت های مهم فرهنگی برشمرد.

وی تاکید کرد: این اداره کل آمادگی دارد تا در کنار اقدامات متنوع فرهنگی خود، سالانه یک برنامه فاخر فرهنگی را با مشارکت دانشگاه برگزار کند.

در این جلسه، سیاست های کلان همایش مورد بررسی قرار گرفت و کیفیت جذب مشارکت حداکثری مجامع علمی، برگزاری کارگاه های تخصصی و جلسات پیش همایش، تجلیل از یکی از شخصیت های شاخص قرآنی، انجام برنامه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی از مهم ترین مصوبات این جلسه اعلام شده است.

دانشکده الهیات و معارف اسلامی پس از برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی، برگزاری همایش ملی میراث قرآنی تبرستان را در دستور کار خود قرار داده است.

در این جلسه فخرالدین اصغری آقمشهدی، رییس دانشگاه مازندران؛ احد جاودانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران؛ محمود دیانی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه؛ محسن نورایی، دبیر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جلسه شورای سیاست گذاری همایش میراث قرآنی تبرستان برگزار شد

نخستین جلسه شورای سیاست گذاری همایش میراث قرآنی تبرستان برگزار شد