مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 00:062015-10-07ورزشي

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان: زلاتکو جوانوویچ به نفت آبادان پیوست


سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از پیوستن زلاتکو جوانوویچ اهل کشور بوسنی به تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان خبر داد.

- هماد سامری امروز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، اظهار کرد: بازیکن سابق تیم بسکتبال توزین الکتریک کاشان که پدیده خارجی لیگ بر تر بود، به تیم پالایش نفت آبادان پیوست.

  وی ادامه داد:  زلاتکو جوانوویچ  30 ساله اهل کشور بوسنی است و در پست های یک و دو برای تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در لیگ حرفه ای بازی خواهد کرد.

  سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تصریح کرد: این بازیکن برای یک فصل قرارداد خود را با تیم پالایش نفت آبادان منعقد کرده و به زودی در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

  سامری با اشاره به وضعیت تیم پالایش نفت آبادان و نحوه آماده سازی این تیم برای حضور در لیگ حرفه ای افزود: تمرینات این تیم مدت زیادی آغاز شده است، اما با اضافه شدن ملی پوشان به تیم، همچنین با آمدن بازیکن خارجی به شکل جدی و هدفمندتر دنبال خواهد شد.

  وی خاطرنشان کرد: به طور حتم با انجام تمرینات و پشت سر گذاشتن دوران بدنسازی، به شرایط مطلوبی خواهیم رسید و پیش بینی فصل خوبی را برای تیم نفت آبادان دارم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل از"، فصل جدید لیگ حرفه ای بسکتبال کشور، هفتم آبان سال جاری با شرکت دوازده تیم آغاز خواهد شد، تیم پالایش نفت آبادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان: زلاتکو جوانوویچ به نفت آبادان پیوست

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان: زلاتکو جوانوویچ به نفت آبادان پیوست