مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 20:002015-10-07بين الملل

مستندات ادعای سعودی ها درباره آمادگی برای برگزاری موفقیت آمیزحج/3


اتاق فرماندهی و کنترل حج، امسال با استفاده از سامانه ها و فن آوریهای پیشرفته، ارتباط و هماهنگی بین بیمارستان های وزارت بهداشت عربستان در مشاعر مقدسه [ منا و عرفات] را به عهده دارد.

روزنامه التحلیه چاپ عربستان روز بیست و چهارم سپتامبر مصادف با دوم مهر به نقل از خبرگزاری عربستان [ واس] با اعلام این خبر نوشت: وزارت بهداشت برای حج امسال سامانه ها و خدماتی تدارک دیده است که اتاق فرماندهی و کنترل در بیمارستان اورژانسی منا وابسته به امور بهداشت حجاج در طول حج این خدمات را عرضه می کند.

اتاق فرماندهی و کنترل همه سامانه های الکترونیکی مورد نیاز حج، سیستمهای کنترلی ، سامانه های ردیابی خودروها ،تماسهای دیداری با همه مدیران بیمارستانهای فعال در منا و عرفات ، اتاقهای اضطراری ، صفحه های نمایشگر و دوربینهای کنترل از راه دور را تدارک دیده و دادن آمار نیز بخشی از خدمات این اتاق است و همچنین گزارشهای مربوط به وضع آب و هوا برای تحلیل شاخصهای ویژه پیش بینی فاجعه ها که -خدا نکند اتفاق بیافتد- عرضه خواهد شد تا در صورت وقوع موارد اضطراری و بحرانهای از قبل طراحی شده وارد عمل شوند.

مهندس احمد بن محمد الحدیثی مدیر کل اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات و رییس کمیته فنی اطلاعات و آمار حج عربستان گفت اتاق فرماندهی و کنترل، مرکزی برای پیگیری و کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندات ادعای سعودی ها درباره آمادگی برای برگزاری موفقیت آمیزحج/3

مستندات ادعای سعودی ها درباره آمادگی برای برگزاری موفقیت آمیزحج/3