مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 18:462015-10-07سياسي

فرمانده انتظامی صومعه سرا: پیشگیری؛ رویکرد مهم پلیس است


فرمانده انتظامی صومعه سرا با بیان اینکه احساس امنیت پایدار با همکاری و مشارکت آحاد جامعه امکانپذیر است، گفت: امروز رویکرد مهم پلیس پیشگیری است.

- " از صومعه سرا، اردشیر آقاجانی بعد از ظهر امروز در نشست دانشگاه پیام نور این شهرستان با تبریک هفته ناجا جوانان را پشتوانه توانمند ناجا در تامین نظم و امنیت اجتماعی دانست.

وی شعار هفته ناجا را اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به امنیت پایدار تمام اقشار جامعه، سازمان ها، نهادها، اداره ها باید همکاری داشته باشند.

فرمانده انتظامی صومعه سرا با اشاره به اهمیت امنیت افزود: امنیت تنها راهبردی است که تمام مؤلفه های زندگی توأم با آرامش، لذت و آسودگی خاطر را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه پلیس نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد، تصریح کرد: پلیس ایجاد کننده و مولد امنیت پایدار در جامعه است.

آقاجانی گفت: امنیت به مدد تلاش های بی وقفه و ایثارگری های مجاهدان در راه خدا به دست آمده و باید قدردان این نعمت ارزشمند الهی باشیم.

وی پیشگیری را هدف مهم پلیس عنوان کرد و ادامه داد: پیشگیری رویکرد امروز پلیس با ناهنجاری ها است و احساس امنیت پایدار با همکاری و مشارکت آحاد جامعه امکانپذیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی صومعه سرا: پیشگیری؛ رویکرد مهم پلیس است

فرمانده انتظامی صومعه سرا: پیشگیری؛ رویکرد مهم پلیس است