مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 15:312015-10-07سياسي

پایداری حماسه انقلاب در برابر ظلم بیگانگان از برکات خون شهدا است


پایداری حماسه انقلاب در طول تاریخ، انسجام ملی و وحدت همگانی و ایستادگی کشور در برابر ظلم بیگانگان از برکات خون شهدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، قاسم سلیمانی صبح امروز در کنگره سرداران و 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری با عرض تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه منا اظهار داشت: فاجعه منا در حرم امن الهی اتفاق افتاده و آل سعود باید خادم حرم امن الهی باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در محاسباتشان برای حمله به ایران دچار اشتباهات فاحشی شدند، افزود: مردم ایران به پشتیبانی خداوند و با پیروی از بیانات امام خمینی(ره) در برابر بیش از 50 قدرت جهانی در مرزهای کشور و منافقان در داخل کشور ایستادگی کردند.

استاندار چهارمحال وبختیاری خاطرنشان کرد: دشمنان نه تنها موفق به توقف انقلاب اسلامی نشدند، بلکه انقلاب اسلامی تبدیل به نوری شد و سبب تهییج انقلاب هایی در سراسر جهان شد.

سلیمانی گفت: مردم چهارمحال و بختیاری در زمان جنگ تحمیلی با پیروی از بیانات امام خمینی(ره) به نیروهای کشوری و بسیج پیوستند و شهدای زیادی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند.

وی با اشاره به اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم بیان کرد: پایداری حماسه انقلاب در طول تاریخ، انسجام ملی و وحدت همگانی و ایستادگی کشور در برابر ظلم بیگانگان از برکات خون شهدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری حماسه انقلاب در برابر ظلم بیگانگان از برکات خون شهدا است

پایداری حماسه انقلاب در برابر ظلم بیگانگان از برکات خون شهدا است