مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 14:562015-10-07سياسي

مدیر موسسه تمهید: مراسم بزرگداشت آیت الله معرفت برگزار می شود


مدیر موسسه تمهید از برگزاری مراسم نهمین سالگرد ارتحال آیت الله معرفت در روز هفدهم مهر ماه خبر داد.

- " از قم حجت الاسلام عبدالکریم بهجت پور ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت نهمین سالگرد آیت الله معرفت برگزار شد اظهار کرد: مراسم بزرگداشت آیت الله معرفت 17 مهر راس ساعت 20 در محل بیت آن عالم بزرگوار برگزار خواهد شد.

وی افزود: آیت الله معرفت شخصیت بسیار ارزنده و دانشمندی بودند که برای اهل بیت(ع) و قرآن همیشه دل سوز بود و تمام تلاش و سعی خود را می کرد تا قدمی برای خدمت به قرآن و اهل بیت بردارند و آثار ارزشمندی در این رابطه تالیف کردند و به چاپ رسید که هم اینک مورد استفاده دوستداران مکتب اهل بیت(ع) و قرآن قرار گرفته است.

مدیر موسسه تمهید ضمن توضیح درباره نحوه تاسیس موسسه تمهید گفت: این مرکز از سال 86 در راستای نشر و گسترش و آموزش عقاید و نظرات آیت الله معرفت شروع به کار کرد و در ابتدای امر به ساماندهی آثار ایشان پرداخت و در همان آغاز کار تفسیر اثری که یک کار بزرگ بود را به جامعه علمی کشور ارائه کرد.

وی ادامه داد: با تلاش هایی که داشتیم توانستیم 70 هزار فیش که در ارتباط با قرآن کریم در زمان خود استاد توسط شاگردان ایشان جمع آوری شده بود به دست آوریم و تفسیری از قرآن را ارائه کنیم که جمع روایات شیعه و سنی باشد تا عظمت قرآن و مکتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر موسسه تمهید: مراسم بزرگداشت آیت الله معرفت برگزار می شود

مدیر موسسه تمهید: مراسم بزرگداشت آیت الله معرفت برگزار می شود